Feugiat nulla facilisis at vero eros et curt accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril.
+ (123) 1800-453-1546
info@example.com

Related Posts

Προβλήματα μετά την πανδημία & κίνητρα

Με την υποχώρηση της πανδημίας παρατηρούμε πως πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται να κινητοποιηθούν και να επικεντρωθούν στις υποχρεώσεις τους. Αυτό οφείλεται

Περισσότερα

Η δύναμη της θετικής σκέψης

Η θετική σκέψη αφορά στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιμετωπίζουμε δυσάρεστες καταστάσεις με πιο παραγωγικό τρόπο, δίνοντας έμφαση

Περισσότερα

Ψυχικά Τραύματα

Το ψυχολογικό τραύμα είναι μία απάντηση του οργανισμού σε ένα γεγονός το οποίο είναι πολύ αγχωτικό για το άτομο. Ψυχολογικά

Περισσότερα
Title Image
Home2021

Με την υποχώρηση της πανδημίας παρατηρούμε πως πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται να κινητοποιηθούν και να επικεντρωθούν στις υποχρεώσεις τους. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι έχουν βιώσει κάποιο τραύμα που σχετίζεται με τον COVID (συμπεριλαμβανομένων φυσικών, οικονομικών, κοινωνικών και συναισθηματικών κινδύνων και

Η θετική σκέψη αφορά στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιμετωπίζουμε δυσάρεστες καταστάσεις με πιο παραγωγικό τρόπο, δίνοντας έμφαση στα θετικά που μπορούμε να αποκομίσουμε και όχι στα χειρότερα που είναι πιθανό να συμβούν. Εάν οι σκέψεις σας είναι ως

Το ψυχολογικό τραύμα είναι μία απάντηση του οργανισμού σε ένα γεγονός το οποίο είναι πολύ αγχωτικό για το άτομο. Ψυχολογικά τραύματα θεωρούνται το να βρίσκεται κάποιος σε μια πολεμική ζώνη, να χει βιώσει μία φυσική καταστροφή ή ένα ατύχημα, να

Το σύνδρομο Άσπεργκερ, είναι μια διαταραχή του φάσματος του αυτισμού που χαρακτηρίζεται από σημαντικές δυσκολίες στην κοινωνική αλληλεπίδραση και στη λεκτική επικοινωνία, ενώ παράλληλα εκδηλώνεται με περιορισμένες και επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές και ενδιαφέροντα. Διαφέρει από τις άλλες διαταραχές του φάσματος του αυτισμού

Η μετά τον τοκετό ψύχωση είναι μια σοβαρή ασθένεια ψυχικής υγείας που μπορεί να επηρεάσει μία γυναίκα αμέσως μετά την απόκτηση ενός μωρού. Επηρεάζει περίπου 1 στις 500 μητέρες μετά τον τοκετό. Τα συμπτώματα συνήθως ξεκινούν ξαφνικά τις πρώτες 2 εβδομάδες

Η θλίψη του Πάσχα.. Στη συνείδηση των περισσότερων ανθρώπων οι γιορτές του Πάσχα είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με συναισθήματα ευτυχίας, χαράς, γέλιου, ομαδικού πνεύματος, ευχαρίστησης και ικανοποίησης, χαλάρωσης και φυσικά δε λείπουν οι οικογενειακές συναθροίσεις, τα σπιτικά φαγητά και οι ατελείωτες κουβέντες

Το πένθος είναι η εμπειρία της απώλειας κάποιου ή κάτι που αγαπάς. Η θλίψη είναι μια φυσική ψυχολογική ή συναισθηματική αντίδραση σε αυτήν την απώλεια. Συμβαίνει σε όλους τους ανθρώπους όλου του κόσμου κ προκαλεί αισθήματα μοναξιάς και λύπης. Μας επηρεάζει

Η διαταραχή μετατραυματικού στρες (PTSD) είναι μία διαταραχή που μπορεί να αναπτυχθεί μετά την έκθεση του ατόμου σε ένα τραυματικό συμβάν, όπως σεξουαλική επίθεση, πολεμική σύγκρουση, τροχαίο ατύχημα, κακοποίηση ή άλλες απειλές κατά της ζωής ατόμου. Στα παιδιά,η πρώιμη έκθεση σε

Το Σύνδρομο Capgras είναι μια ψυχιατρική διαταραχή στην οποία ένα άτομο διατηρεί την αυταπάτη ότι ένας φίλος, σύζυγος, γονέας ή άλλο στενό μέλος της οικογένειας έχει αντικατασταθεί από έναν ίδιο απατεώνα. Ονομάστηκε έτσι από τον Joseph Capgras (1873–1950), έναν Γάλλο

Ως παραϋπνίες ορίζονται ανεπιθύμητα φαινόμενα και διαταραχές της συμπεριφοράς που παρεμβαίνουν απροσδόκητα στη φυσιολογική διαδικασία του ύπνου. Η διάκριση των παραϋπνιών είναι: Διαταραχές με χαρακτηριστικά συμπεριφορών εγρήγορσης κατά τον ύπνο (υπνοβασία, νυκτερινοί τρόμοι, εφιάλτες). Διαταραχές κατά τη μεταβατική περίοδο μεταξύ

Με την υποχώρηση της πανδημίας παρατηρούμε πως πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται να κινητοποιηθούν και να επικεντρωθούν στις υποχρεώσεις τους. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι έχουν βιώσει κάποιο τραύμα που σχετίζεται με τον COVID (συμπεριλαμβανομένων φυσικών, οικονομικών, κοινωνικών και συναισθηματικών κινδύνων και απωλειών) και με την παγκόσμια πολιτική αναταραχή.

Μία τραυματική εμπειρία μπορεί να επηρεάσει την ικανότητα του εγκεφάλου να συγκεντρώνει τα πράγματα μαζί, γεγονός που μπορεί να δυσκολεύει να ξεκινήσετε ακόμη και με απλές εργασίες και να παραμείνετε εστιασμένοι.

Είναι σημαντικό να μην παθολογείτε τη συμπεριφορά σας. Όλοι έχουμε διαφορετικές αντιδράσεις και διαφορετικούς τρόπους αντιμετώπισης, αλλά ακόμη και οι πιο οξείες αντιδράσεις είναι φυσικές αντιδράσεις στο τραύμα – όχι σημάδι ψυχοπαθολογίας.

Η αδυναμία να ξεκινήσετε ή να παραμείνετε εστιασμένοι μπορεί να είναι μία από αυτές τις φυσικές αντιδράσεις. Ενώ μερικοί άνθρωποι επιστρέφουν γρήγορα σε έναν προ πανδημικό τρόπο ζωής, άλλοι χρειάζονται χρόνο για να ανακτήσουν παλιά, υγιή πρότυπα λειτουργίας.

Οι παρακάτω απλές τεχνικές μπορούν να βοηθήσουν στην αποκατάσταση και τη βελτίωση της μετά-πανδημικής ικανότητάς σας να εστιάζετε και να αυτοπαρακινείστε:

  1. Αναλύστε οποιαδήποτε εργασία σε μικρά μέρη.Αντί να σκέφτεστε ένα έργο στο σύνολό του, σκεφτείτε ένα μικρό, εύκολα επιτελεσμένο έργο. Για παράδειγμα, εάν έχετε ένα χαρτί για να γράψετε, λάβετε υπόψη μια παράγραφο κάθε φορά.
  2.  Δώστε χρόνο στον εαυτό σας.Τα πράγματα κινούνται πιο αργά καθώς ανακάμπτετε. Μην συγκρίνετε τον εαυτό σας με κανέναν άλλο. Το σώμα και η ψυχή σας θα σας ενημερώσουν με ποια ταχύτητα μπορείτε να λειτουργήσετε. Και αν ακούσετε σήματα από το σώμα και το μυαλό σας, θα ανακάμψετε πολύ πιο γρήγορα από ό, τι αν προσπαθήσετε να ακολουθήσετε το μοτίβο που έχει ορίσει κάποιος άλλος.
  3. Φροντίστε για το σώμα σας.Να τρώτε και να πίνετε υγιεινά όπως και να περιλαμβάνετε αρκετό ύπνο και άσκηση στη ζωή σας. Ακόμη και αυτή μπορεί να είναι μια δύσκολη διαδικασία, οπότε χωρίστε την σε μικρά βήματα.
  4. Λάβετε υποστήριξη.Μιλήστε με φίλους, συναδέλφους, τον εργοδότη σας ή έναν επαγγελματία. Πολλοί από εμάς είμαστε οι χειρότεροι κριτικοί του εαυτού μας και έτσι μπορεί να μάθετε ότι οι άλλοι άνθρωποι είναι πολύ πιο ανεκτικοί στις δυσκολίες σας από ότι είστε εσείς. Μπορεί επίσης να έχουν τεχνικές και συμβουλές που να σας ταιριάζουν και αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να προχωρήσετε επίσης.
  5. Επαινείτε τον εαυτό σας για κάθε μικρό βήμα που κάνετε, γιατί κάθε βήμα σας φέρνει πιο κοντά στον στόχο σας.Αφιερώστε χρόνο για να επαινέσετε τον εαυτό σας για μικρά βήματα, ενισχύοντας την ικανότητα να παρακινήσετε τον εαυτό σας και να εστιάσετε στις εργασίες σας.

Η ικανότητα κίνησης και εστίασης είναι μερικές φορές μία από τις τελευταίες λειτουργίες του εγκεφάλου που επιστρέφουν μετά από ένα τραύμα. Αλλά με υπομονή και καλοσύνη, μπορείτε να αυξήσετε την ικανότητα να παρακινήσετε τον εαυτό σας και να εστιάσετε ή πιθανώς καλύτερα και από ό,τι κάνατε πριν από την πανδημία.